Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een (gratis) app waarbij je een ander kan wakker bellen?

Een goede college van mij heeft mij gevraagd om hem wakker te maken. Hij heeft namelijk over een aantal dagen een belangrijke afspraak staan in de ochtend. Mijn vraag is dan of een van jullie een applicatie (app) voor de telefoon weet waarmee je een ander kunt wakker bellen op zijn telefoon(nummer)? Het liefst gratis!

Toegevoegd na 4 minuten:
Hij moet om half 6 in de ochtend opstaan. Om hem zelf te bellen is dan geen optie!

Toegevoegd na 32 minuten:
Ik zoek een ANTWOORD! Geen (andere) oplossingen als: je kan zelf wakker worden en diegene wakker maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
8.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bel hem dan gewoon.
Amadea
11 jaar geleden
Daar heb je toch geen app voor nodig? Toets zijn telefoonnummer in op de gevraagde tijd!
Amadea
11 jaar geleden
Dan laat je het alarm van je telefoon afgaan zodat jij zelf wakker wordt om hem te bellen. En vervolgens draai jij je om om verder te gaan slapen. Waarom moeilijk doen als het zó makkelijk kan?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb je een hele goede app voor, het heet ''een wekker''
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je vaste telefoon van upc hebt kan je je gewoon laten bellen via een wekservice.
Snap alleen het probleem niet, zet een paar wekkers. En half 6 is toch zo vroeg niet,of bel 'm op en slaap weer verder ook een optie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt geen app nodig, je kunt hem ook gewoon wakker bellen via je telefoon als hij zijn geluid aan laat staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als die collega een mobiel heeft, heeft hij dan geen wekker, die hij dan kan zetten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap je vraag niet, wil JIJ hem nou bellen of niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen app, wel www.wekservice.nl

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ehm, nou, het gaat mij eigenlijk niet aan waarom en waarvoor.. Dus hou ik het kort.

Als je een gratis applicatie wil, download dan:

Viber

Met viber kan je iemand bellen ongeacht waar, alleen verreist dit we'll internet (WIFI, telefoon netwerk) verbinding.

Als het één belangrijke afspraak is, begrijp ik eerlijk gezegd niet waarom zelf eenmalig om 6 uur opstaan geen optie is (en hem dan wakker bellen). Voor een goede collega zou ik hier zeker de moeite voor over hebben..

Maar he, wie ben ik.

Succes!

(App is te gebruiken op elk platform, het moet wel smartphone zijn)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nielsjuh
11 jaar geleden
En degene die je belt moet ook voorzien zijn van viber.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, bedankt voor de aanvulling!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding