Bij de Aldi is (morgen) een smartphone in de aanbieding. Is dit een aanrader?

Toegevoegd na 5 minuten:
en is het verstandig om de Micro-SD-kaarten 8 GB
er bij te kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Aldi heeft altijd interessante aanbiedingen op dat vlak te koop! De 'massa' waarin ze het kunnen aanbieden is jouw voordeel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kwam net op TV is de beste in zijn soort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De spullen die de Aldi verkoopt zijn altijd prima, MAAR Ik heb de telefoon zelf gehad, en ik was daar zeeeer ontevreden over. Deze telefoon, werkt na enkele weken zeer traag, loopt vaak vast. en bij mij was binnen één maand de bluetooth kapot. Ik heb op internet gekeken en het bleek dat deze problemen niet alleen bij mij voor kwamen, maar er meerdere mensen waren met dezelfde klachten.

Dus ik raad het af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Deze telefoon is al een jaar op de markt, ik heb deze telefoon via elders vorig jaar in Mei gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is mijn ervaring, ik zou wel willen dat we netjes blijven tegen elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Wyker, Ershadh zegt deze telefoon ergens anders vorig jaar te hebben aangeschaft. Dat Aldi hem vanaf morgen pas verkoopt wil niet zeggen dat die telefoon overal pas vanaf morgen in de verkoop is. Niet meteen met vooroordelen smijten hier.
MissBiggie
12 jaar geleden
Wyker is vrij negatief ingesteld. Op een door mij beantwoordde vraag had hij ook al commentaar ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vul het typenummer maar in "AT-AS43D" op google als je een bericht vindt met een datum eerder dan april dit jaar mag je het linken. Oftewel Ershadh kletst maar wat en Wyker/Zomaar hebben gelijk. Iemand gelijk geven die gelijk heeft is een neutrale reactie iemand die kletst vertellen dat deze persoon kletst is de waarheid verkondigen (ook een neutrale opmerking) hoewel in de praktijk blijkt dat mensen de waarheid slecht kunnen accepteren. Als het anders is zie ik graag een bron met een andere uitgave datum tegemoet, en zal blijken dat ik maar wat klets. In plaats van gepikeerd doen is een bron geven/bewijs leveren veel handiger in een discussie, ben je namelijk gelijk van al het geklets af :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.ohwzo.nl/2012/04/16/mobile-wolfgang-at-as43d-aldi-dual-sim-smartphone-android-2-3/ Hier MrTomaat, de Aldi heeft dit toestel eerder verkocht, dit is de 2e keer dat ze het verkopen.
Deze telefoon ziet er qua specificaties zeer goed uit voor zijn prijs. Alles is vrij standaard. Je moet natuurlijk nog steeds zelf weten wat je van plan bent met je telefoon en op basis daarvan beslissen.
Hetzelfde verhaal met het Micro-SD kaartje. Als je van plan bent je gsm te gebruiken om veel foto's te trekken en muziek op te zetten dan is dit een verstandige aankoop, maar als je dit niet van plan bent dan heb je het kaartje niet nodig.
Ik zie wel dat er slechts 512 MB beschikbare opslagruimte voorzien is, wat niet erg veel is, dus extra ruimte van dat kaartje zal normaal gezien wel handig zijn.
Indien je van plan bent om 2 Simkaarten te gebruiken is deze telefoon zeker een verstandige aankoop, aangezien het aanbod op dit vlak vrij beperkt is.