Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik bij de LG Optimus Black een foto toevoegen aan een contact ?

Hoe kan ik bij de LG Optimus Black een foto toevoegen aan een contact ?, ik kom er niet uit . Weet U hoe dat moet ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
727

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn diverse manieren om dat voor elkaar te krijgen.
Één manier is om het vanuit de contacten pagina te doen. Kies je contact, selecteer onderin het menu "Contact bewerken" en klik op de foto bovenin.
De andere manier (makkelijker) is om het vanuit de galerij te doen. Selecteer de foto in de galerij die je als fotocontact wil gaan gebruiken. Kies dan Menu - Meer - Instellen als - Pictogram voor contact. Selecteer het contact en voila. Je kan ook nog de foto bijknippen tussentijds.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Haelenaar
Heel Hartelijk Bedankt !!!! het is me gelukt, nu zie ik meteen wie er belt dat is handig . Ben niet meer de jongste dus dan word het allemaal wat moeilijker ! Dat van de PC suite is niet gelukt ,ik denk dat ik ergens iets fout heb gedaan maar daar kom ik nog wel achter, Vriendelijk Dank groetjes Nellie (opaaltje)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding