Welke smartphone is ongeveer gelijk aan de iPhone maar dan goedkoper?

Ik ben gewend aan de gebruiksgemakken & apps e.d. van de iPhone maar mijn huidige iPhone houdt er vrijwel meteen mee op als ik op internet ga wat ik zonde vind van mijn Internetbundel. Daarbij is hij ook heeeeel langzaam!
Ik ben op zoek naar een telefoon (smartphone) waarop (ongeveer) net zoveel zit als een iPhone en even handig in gebruik is! Waar je ook ongeveer zoveel handige apps op kunt downloaden als op de iPhone.
Mijn budget gaat tot +- 450 euro. (daarom ook geen nieuwe iPhone)

Toegevoegd na 41 minuten:
500 euro is ook prima :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Het beste antwoord

Ik zal geen samsung galaxy Y of ace kopen. Deze lijken mischien een beetje op een Iphone, maar zijn niet de soepelste. Omdat hij goedkoper moet zijn dan de IPhone, zal ik HTC sensation nemen. Deze telefoon heeft een groter scherm, een dualcore processor en android 4.0 met HTC sense(nieuwste android, ice cream sandwich), Heeft een 8 megapixel camera.

Door het Android systeem heb je ook toegang tot vele duizenden apps, via Google Play.

Ik zal in ieder geval kijken naar een Android toestel.

Een samsung Galaxy S II is ook een leuk toestel. Deze draait ook op Android met touchwiz. Deze heeft ook een 8 megapixel camera.

Deze draait nog niet op Android 4.0. Maar komt waarschijnlijk wel. Deze is wel veel dunner dan de HTC

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf samsung galaxy s plus, is fijn toestel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Galaxy Y is zoieso geen aanrader. Klein scherm, slechte camera. Da's meer voor de beginnende gebruikers.

Andere antwoorden (6)

De samsung galaxy ace is een goede maar als die nog te duur is kan je gaan voor de samsung galaxy y of mini
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een htc disire s lijkt er erg op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De HTC One S kost €452, heeft een 8MP camera (gelijk aan de iPhone 4S) en Android 4.0 Ice Cream Sandwich met HTC Sense 4.0.
Verder heeft dit toestel een 4.3" display (iPhone 4S heeft 3,5"), 16GB intern geheugen en een 1,5GHz dualcore-processor.

Kortom; de HTC One S is een goede vervanger voor de Apple iPhone (4S).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry maar die is er niet. wat je wel kan doen is de iphone 3gs kopen, of een 2e hands. Heb ik voor m'n kinderen ook gedaan, dat werkt prima!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPhone wordt vaak vergeleken met andere high-end smartphones. Een overzicht ervan: http://www.mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/telefoon-abonnementen-met-mobiel-internet
Maar op die website zijn de telefoons met abonnement. Het lijkt erop dat jij meer op zoek bent naar een los toestel (waarom? dit is meestal duurder). De samsung galaxy s II lijkt me een goede optie, of even wachten op de samsung galaxy s III die binnenkort uit komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wilde ik ook tweedehands gewoon een 3gs gekocht voor 200,- werkt gewoon prima net zo goed als iphone 4s want de software is het zelfde als ik jou was keek ik effe op marktplaats