Hoe krijg ik mijn Samsung Galaxy S weer aan de praat?

Sinds gisteren viel mijn Samsung Galaxy S1 zomaar uit. Toen ik hem weer probeerde aan te doen, kwam hij niet verder dan het ''S-logo'' en restarte daarna de hele tijd. Daarna heb ik geprobeerd om mijn firmware geflashed en al die onzin. Daarna heb ik geprobeerd om JVH aan mijn SGS toe te voegen dmv Odin. Dit allemaal zonder resultaat!

Wat is er mis en hoe verhelp ik?

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit heb ik gedaan, zie link: http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/34537-howto-officiele-xwjw5-236-via-odin-nlbe.html

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschinlijk ben je niet goed aan het flashen....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is het probleem dan? Doe wat er aan gegeven wordt en zegt dat het goed is gelopen en geen fouten zijn gevonden?

Antwoorden (1)

Probeer je telefoon te rooten en daarna een custom rom te installeren.

rooten : www.telefoonrooten.nl
custom rom : www.wiki.cyanogenmod.org

Hierna heb je geen garantie meer