Waar vind ik op de Samsung Galaxy Core 2 de mp3-speler?

Ik heb een Samsung Galaxy Core 2. Ik zit al de hele tijd te zoeken naar mijn mp3-speler zodat ik muziek kan luisteren, maar ik kan het niet vinden tussen mijn apps. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien via de widget?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, heb ik ook al gekeken. Stond er niet tussen.

Antwoorden (2)

via het icoontje applicaties
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zo dom ben ik nou ook weer niet haha.
door een paar seconden op de home knop te drukken ga je naar google now, daar kan je 'muziek' zoeken, dan staat de app muziek er van zelf bij.