wat is iphone 4s untethered en tethered?

ik lees overal op internet dat iphone jailbreak untethered of tethered moet zijn. wat is dit precies?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Untethered en tethered zijn twee verschillende vormen van jailbreaken. Wanneer je kiest voor tethered zal je elke keer je telefoon moeten aansluiten aan de pc wanneer je je telefoon opnieuw opgestart hebt. Dit moet om de jailbreak service te kunnen starten en weer te kunnen gebruiken.

UnTethered jailbreak is de andere vorm, hierbij hoef je je telefoon niet aan te sluiten op de computer om de jailbreak service te starten.

Met aansluiten bedoel ik een programma starten zoals Redsnow en dan voor de goede optie kiezen.

Tethered komt ook vaak ook eerder uit dan untethered.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tethered betekent dat als je je gejailbreakte iPhone opnieuw wilt opstarten, dat je hem dan op je computer moet aansluiten om hem weer te jailbreaken.

Untethered betekent jailbreak, no strings attached.