Wat is de vergoeding die Vodafone geeft aan klanten naar aanleiding van de storing afgelopen week?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nieuwste ipad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lekker antwoord -.-

Antwoorden (3)

Vodafone weet nog niet waarmee ze de getroffen klanten 'tegemoet gaan komen.' Ik zit zelf ook bij Vodafone, en wordt op de hoogte gehouden via de mail. Je kunt de laatste mail vinden op de pagina in de bron.

Toegevoegd na 2 dagen:
Vodafone heeft vandaag bekend gemaakt dat alle gebruikers van hun netwerk van 2 mei t/m 5 mei gratis mogen bellen en SMS'en.

Toegevoegd na 2 dagen:
Het bellen en SMS'en is overigens alleen gratis binnen Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag 2-5 mei gratis bellen en sms-en naar alle mobiele en vaste telefoonnummers binnen Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me geen goede vergoeding door vodafone. Wat nou als je altijd al onder je telefoonabonnement bleef met belminuten en smsen. Dan heb je helemaal niets aan deze 'compensatie'.