Hoe kan het dit ik niet kan smsen?

Als ik een smsje wil verzenden, gaat die het zeg maar beginnen met verzenden, maar dan staat er: Fout. Hoe komt dit en kan ik dit oplossen? Zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat alleen maar "Fout" en verder niets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, normaal verstuurd die hem in 5 seconden. Nu 'denkt' die heel lang en staat er alleen fout. Dan kan ik kiezen uit opnieuw of annuleren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geheugen vol misschien? Wis eens wat oude sms'jes en probeer het dan nog eens?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, staan 87 smsjes in, terwijl hij rond de 150 vol is.. ( heb een sneu mobieltje ja ;-) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hangt dat niet af van de grootte van de sms'jes dan? 87 grote neemt meer ruimte in dan 150 sms'jes van een paar woorden. Andere tip: Mobieltje uit en weer aanzetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mobiel uit en aan zetten heb ik ook geprobeerd, helaas zonder resultaat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is echt beschamend... Ik kon er nu achter dat er geen beltegoed meer opstaat... :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL. Toch fijn dat je hier even een terugkoppeling bij zet.
Kun je de vraag mooi sluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de klantenservice van Tele2 was dat het probleem... Er stond 30 cent op, en dat was blijkbaar te weinig.. Nu staat er ruim 20 euro op en doet hij het nog steeds niet, het probleem zit dan toch ergens anders ;-)

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat je provider Vodafone is?
Er is vanmorgen rond 5 uur een grote brand geweest bij een netwerkcentrale van Vodafone in Rotterdam. Hierdoor kan ongeveer een kwart van de Vodafoneklanten geen gebruik maken van mobiele diensten waaronder smsen.

Lees er meer over bij onderstaande link:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je misschien de instellingen gewijzigd? Als je niet het goede verzend of ontvangnummer hebt verstuurd die niks en ontvang je ook niks, voor de instellinggegevens kan je eventueel tele2 bellen, en de gegevens opvragen.