ik heb een samsung wave en ik wil pingen en ik wil bb maar ik weet niet of ik het moet doen want waarzijnlijk kan ik niet pingen met me samsung wave?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ping is een onderdeel van Blackberry, die hebben goed opgelet, want waardoor is msn zo populair geworden ?
Juist omdat dat gratis is en sms-en veel geld kost.

Je moet er wel internet voor hebben net zoals bij msn, nu mobiel internet gemeen goed wordt is het dus niet vreemd dat concurrenten ook met soortgelijke apps komen.

Verschil is wel dat de ping van BB vast zit ingebakken en gewoon vast op de achtergrond draait terwijl die andere programma's moeten worden gedownload en aan moeten worden gezet. Als je het zou gaan vergelijken met msn
dan snap je het misschien al beter.
De Palringo of WhatsApp app moet aan staan, ook zijn er veel problemen met het installeren daarvan.

Het kan ook niet direct met Blackberry's babbelen.
Wel kun je op een BB een van deze apps zetten en dan chatten met elkaar.

Als je dus echte ping wilt hebben ga dan voor een Blackberry !

Zie die apps dus als een soort msn, waar je ook internet voor moet hebben, maar dan op je mobiel.

Maar bekijk het eens van een andere kant, als de massa straks steeds meer smartphones koopt en iedereen uiteindelijk de Palringo of WhatsApp (werkt niet op de wave) installeert, kun je die straks allemaal msn-en of pingen zoals het op mobiel internet nu heet.
Niet iedereen koopt namelijk een Blackberry en dan gaat de de in eerste instantie goed bedachte lokker (ping) eigenlijk tegenwerken omdat niet al je vrienden echte ping hebben.
De grote kracht van een programma is namelijk dat het breed op alle toestellen werkt, goed en gratis is.

Dus is het wachten op een applicatie die op alle toestellen met 3G internet werkt !

zie hier wat informatieve links over ping:

http://gsm.nl/voordeel/ping/#1

http://www.samsung-ping.nl/samsung-wave/

http://www.samsung-ping.nl/hoe-werkt-ping/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als ik me niet vergis kan pingen alleen met een blackberry..

Toegevoegd na 1 minuut:
misschien toch wel, maar dan zou het hier bij moeten staan. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij is het idd alleen maar voor de BB.
die hebben ook die codering erop, wat alleen tussen BB's kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan met n samsung ook pingen... en met htc en met iphone.. echter dan moet je wel de (betaalde) app kopen...