Mijn google phone is vanzelf gereset, wat moet ik doen?

De telefoon wou niet meer laden, toen viel hij uit. Toe ik hem weer aanzette, was alles weg: contacten, apps etc. Alleen een paar berichten waren nog over.
Wat is er gebeurd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

nou kijk, ik heb dit zelf ook een gehad. je moet naar instellingen gaan en daar staat reset documenten daar klik je op en daar staan al jou ge-resten dingen en dan klik je op dat genen wat je weer terug wilt hebben. als je alles weer wilt hebben dan kan je ook op alles weergeven en terug halen
suc6