Mijn smartphone is 'in paniek'. Hoe krijg ik hem weer normaal?

Het gaat om een Samsung galaxy mini s5570 die ik te leen heb gekregen van mijn date. Ik ben er in alle voorrzichtigheid mee omgesprongen (geen een keer laten vallen), maar sinds vanochtend geeft hij een foutmelding:

"Sorry!
De toepassing Startpagina (proces com.sec.android.app.twlauncher) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw. "

Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik nu moet doen. Het liefst snel, want vanavond komt ze al!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
bamibal
12 jaar geleden
Even uit en weer aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al geprobeerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik kan alleen op geforceerd sluiten klikken

Het beste antwoord

Beste,

Een andere mogelijkheid is om het toestel te resetten naar fabrieksinstellingen, maar dan kun je het beste eerst alle bestanden en contacten die je wilt bewaren, overzetten naar een SD-kaart.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

heb ik ook regelmatig gehad (met ander toestel) , meestal even opnieuw opstarten en niks aan de hand ! heb je dat al geprobeerd?