Hoeveel kost het om op mijn Relax 190 van t-mobile op me blackberry te internetten (ik heb geen bundel)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

op dit moment niks omdat het je toch niet gaat lukken met die storing :)

maar het beste kun je even op de site van T-mobile kijken wat het precies kost:) vaak staat er als je je abbo soort opzoekt wel bij wat het kost om te internet buiten je bundel vaak gaat dit per MB