hoe kan ik goedkoop met mobiel naar mobiel. want ik wordt echt een beetje gek van die hoge kosten met mijn mobiel

ik bel met mijn mobiel naar mobiel. en nu gebruik ik kpn en ik weet dat is niet de goedkoopste. wel goed bereik trouwens. maar als ik voor minder hoge kosten kan bellen met wat minder bereik dan ben ik ook al wel tevreden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (7)

Je kan bijvoorbeeld 300 min voor € 7.95 nemen.
Kijk verder voor onderstaande link.
succes..!!!

Toegevoegd na 44 minuten:
http://shop.telfort.nl/sim-only/?gclid=CPiCo7iooJ4CFVtm4wod1SpSmw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bel ook met Telfort, al jaren het goedkoopste. En Telfort maakt ook gebruik van het KPN netwerk, dus je hebt altijd wel bereik. (ik tot nu toe wel in ieder geval) Soms is het even vissen waar je het goedkoopste bent, in de Telfort shop of bij GSM Web, afhankelijk van de dan lopende aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt.
Overstappen naar Vodafone. Daar kun je 1000 smsjes sturen voor €10,-
Dus als je wat meer smt ipv belt, kun je de kosten ook besparen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Ik SM niet zoveel. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik ook niet.. en SMSEN ook niet :) hahaha oeps (A) niet gezien...
Ik betaal de KPN niet meer dan 40 euro in de maand. En dan ben ik een zakelijke gebruiker. Kan ik bellen, smssen, internetten, e-mailen en zelfs televisie kijken...

Maar als je een pre-paid kaart van de KPN hebt dan betaal je inderdaad iets meer. Daar verander je verder weinig aan, want die verschillen niet veel per provider...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou je aanraden om de abbo's van hi eens te checken ben al jaren bij hi en betaal ook 10 euro voor eideloos sms en met mijn vele bellen erbij kom ik nooit boven de 35 euro per maand en de dekking/bereik is hetzelfde als kpn
kpn is de bedrijfelijke tak en hi de parteculiere daarom hoofzakelijk al duurder veel sucses ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf Telfort, en altijd rekeningen van ongeveer 23,- en bel en sms me suf, ook naar mobiel! Handig is ook als je bijvoorbeeld met 1 of meerdere personen veel belt en hij of zij heeft ook Telfort dan is dat gratis , dat heette voorheen het samenbellen abonnement, weet niet of dat nog steeds onder die naam in hun pakketten zit. Gratis geldt trouwens ook voor alle vaste huisnummers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Vodafone en T mobile zijn zgn ' onder ons abonnementen'.

Er zijn vast meer providers die dit doen.

Hiermee bel je voor een vast bedrag per maand onderling gratis naar een beperkt aantal nummers.

Ook zijn er providers waarmee je goedkoper belt binnen hetzelfde netwerk. Hier is Tele2 er een van.

Ook hebben zij vaak kortingspakketten voor goedkoper sms-en. Bij Vodafone is dit een zorgeloos sms blox.

KPN heeft hier vast ook oplossingen voor en anders zou je kunnen overwegen met nummerbehoud over te stappen?

succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mobiel naar mobiel is duur per defenitie.
Je kunt een goedkoper abonnement nemen, maar uiteindelijk is een mobiel vrij duur.