Welke mobiele provider kan men het beste nemen m.b.t. de prijs wanneer er wordt gezocht naar een kleine Internetbundel met sms? (prepaid)

Ik heb op dit moment Blyk, maar hier wil ik graag van weg aangezien ik al €10,- betaal voor 100 Mb internet (wat ooit al 250 Mb was) en nu krijg ik ook nog geen 1000 gratis sms'jes meer.

Ik bel of sms niet veel, maar ik moet wel de mogelijkheid hebben om iemand te sms'en wanneer iemand me wat vraagt. Bovendien wil ik graag een paar Mb internet op mijn mobiel. Ik hoef niet veel, ik ben nog nooit over de 100 Mb gegaan, maar 250 Mb schikt mij toch beter.

Bovendien moet er natuurlijk goed ontvangst zijn. Nu weet ik dat Vodafone het uitstekend doet, maar daar kost zo'n Blox geloof ik net zoveel als bij Blyk (aangezien Blyk gerelateerd is aan Vodafone).

Heeft iemand hier ideeën voor? Het liefst betaal ik ongeveer €10 voor internet en sms per maand, maar zonder abonnement want ik wil niet het risico lopen dat ik er overheen ga.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

m'n nicht gebruikt volgens mij vodafone, als je daar 20 euro opwaardeert krijg je 500 sms'jes gratig maar hoe het met internet zit weet ik niet, ik zit ook al heel lang bij vodafone en ben er best wel blij mee, maar ik gebruik voor internet gewoon wifi.
veel succes met zoeken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, maar €20 is voor mij echt te veel. Ik denk echter dat ik wel gewoon terug naar Vodafone ga, ik las namelijk ergens dat je bij Vodafone voor €2,50 al 100 Mb internet kon hebben wat natuurlijk een stuk goedkoper is dan €9,50 voor 100 Mb.
Prepaid geef je het voordeel dat je idd geen risico loopt dat je buiten je tegoed zou verbruiken, het grote nadeel is dat je veel te veel betaald voor je tikken. Als je bv een Vodafone Bel/SMS/WEB schep abb zou pakken heb je 180min/sms en 250MB data bundel voor 11euro, vergelijk deze volume met een prepaid dan schrik je daarvan. En met My Vodafone kun je uitstekend je gedrag real time monitoren en hoef je niet bang te zijn dat je een toren hoge rekening zou krijgen, ga je naar het buitenland zet dan data Roaming uit en probeer daarnaast zo veel mogelijk wifi punten in te stellen, als je bv thuis komt ga je automatische over op wifi. Je prepaid overzetten naar postpaid (nummerbehoud) is binnen een paar dagen geregeld, dit zou ik je aanraden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heb ik ook al over nagedacht, maar 11 euro is voor mij alsnog te veel. Ik zoek echt maar iets van 100 Mb internet, maar het blijkt dat er geen provider is die dat onder de 10 euro aan kan bieden (die ook nog overal bereik heeft). Ik kan geen duur abonnement nemen (zelfs geen 11 euro eigenlijk) want mijn toekomstige telefoon zelf wordt al zo duur, en die samen met een abonnement nemen wordt nóg veel duurder (heb ik al uitgerekend, heeft geen zin).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou je ook voor de BEL/SMS/WEB 8,95 kunnen gaan, 70min/sms en 150MB data bundel, dit soort tarieven kun je niet halen met prepaid, vodafone heeft ook een prima dekking, Tele2 is een stuk minder, forums staan er vol. In mijn optiek ben je hier het goedkoopste mee, dekking is ook prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, maar dan zit ik alsnog vast aan een abonnement. Het hele idee van een abonnement lijkt me sowieso niks. Kun jij me ervan overtuigen dan, om wel voor een abonnement te gaan? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is eigenlijk simpel, als je het bel/data gedrag van een gebruik inzichtelijk gaat maken kun je daar het juiste abb aan toe schrijven, prepaid gebruikers weten in de regel voor hoeveel euro per mnd ze kwijt zijn aan telefoonkosten maar weten vaak niet dat je meer dan het dubbelen kwijt bent aan de tarieven, prepaid is handig voor gebruikers welke bereikbaar moeten zijn en verder geen verloop hebben, een abb icm toestel is een ander verhaal, je hebt een duur abb en betaals het toestel altijd zelf. Zoals ik al aangaf kun je middels de online potal je gedrag goed monitoren en ben je goedkoper uit.
Tele2 sim only is dik het goedkoopste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertel dan ook even hoe goedkoop, en is het met alleen sms en internet? Hoeveel Mb internet in dat geval? En hoe zit het met het bereik?? Dat is toch veruit het belangrijkste...
Ik zou zeggen kijk eens naar een simonly abonnement van Simpel. Daar heb je ook de keuze voor bv 200 MB voor maar 5 euro. De hoogte van je belminuten en smsjes kun je ook zelf instellen. http://www.gsmprijzen.nl/sim-only/