Ik ben mijn telefoonnummer kwijt, en mijn klantnummer en andere codes ook. Wat nu?

Ik ben mijn nummerkwijt. Simkaart geblokkeerd en PUK code kwijt. Wel heb ik een emailadres en SIMKAARTnummer.

Op de site van Ben moet ik om mijn wachtwoord te krijgen een mobielnummer invoeren. Kwijt. Ik kan inloggen dmv een mobielnummer(kwijt) en een klantnummer(kwijt). Wachtwoord weet ik wel.

Ik wil echter mijn bundel veranderen, maar nu kan ik het niet. Ik betaal nu dus veel te veel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bellen naar de klantenservice?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft iemand je nummer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sherlock Holmes, de meester speurder....??
Sorry, flauw grapje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, het is inderdaad meesterlijk dom. Maarja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SherlockHolmes: Vraag aan een bekende of hij/zij je nummer heeft, en dan is het toch klaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het probleem. Ik wissel zoveel van sim dat iedereen hem niet kent. Ik heb geen nummerbehoud.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt toch wel ooit iemand gebeld met dit nummer. Als dit alles niet waar is begin ik te vermoeden dat deze telefoon "van de vrachtwagen is gevallen."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, nee dus. Ik jat nooit wat, ik ben een braaf burger.
En deze Ben Zuinig Sim Only heb ik toch echt zelf aangeschaft. :) PS, ik neem het het je niet kwalijk want ik zou hetzelfde vermoeden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar er is niemand die je hebt gebeld? Dan heb je ook geen mobiel nodig!:p Beetje flauw natuurlijk. Echter als je een abonnement hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice. Zij vragen dan een aantal gegevens en kunnen je op deze manier een nieuwe simkaart opsturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je geen email-correspondentie (of heb je die ook weggegooid)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Domme vraag misschien, maar hoe kan je je telefoonnummer kwijt zijn? Had je hem net gekocht die simkaart? Of gewoon helemaal niet onthouden dat nr?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet onthouden, nooit gebruikt.

Het beste antwoord

Alle mobiele aansluitingen (postpaid niet prepaid) zijn bij de providers bekend onder je NAW gegevens(naam adres woonplaats) als je dus naar BEN zou bellen en dit doorgeeft moeten ze alles aan je doorgeven, als eerste je aansluiting 06nr, vervolgens zal BEN jou een nieuwe simkaart toe sturen, zodra deze ontvangen is zal er een simwissel uitgevoerd worden (+/- 10 min verwerking) en heb le een nieuwe pukcode en is je pincode weer 4x 0000. Dan heb je alle weer compleet, succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je even een mail naar ben moet sturen want anders kan je niks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo spoedig mogelijk contact opnemen met BEN