Ik heb een Blackberry abonoment van kpn dan ik daar ook met een damsung mobiel mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Volgens mij wel. Een blackberry abonnement houdt in dat je ook gebruik mag maken van de blackberry service. bij een samsung heb je dit niet nodig en gebruik je gewoon het internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij KPN heb je BEL/SMS/WEB met daarnaast een Blackberry Module. Als je vervolgens de simkaart in een Samsung gaat gebruiker dan heb je aan je standaard abonnement voldoende, aan de Blackberry Module (a €7,50) heb je dan verder niets en loopt gelijk met je contract, hou deze in de gaten om de Module netjes uit te schakelen.