wat is de werking van deze sticker?

http://mob-com.nl/product_info.php?products_id=138
Ik begrijp

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De werking is psychologisch. Jij denkt een goede koop te doen, en geeft daardoor geld uit aan een product waar de fabrikant een leuke winst op maakt.

Voor de telefoon, dus puur technisch gesproken, doet de sticker ofwel niets, ofwel hij schermt het signaal een tikkeltje af waardoor je batterij een tikkeltje korter meegaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je telefoon verbruikt inderdaad veel meer stroom op het moment dat het signaal zwak is... Er zit zo´n verschil in versterking in signaal dat de accu inderdaad veel zwaarder belast wordt door zwak signaal...

De echte werkelijke oplossing is sterker signaal, dus betere verbinding van jouw telefoon naar de zendmast en terug...

Of dat product in staat is om het signaal te verbeteren waag ik te betwijfelen, dat ligt bij de zendmast, de afstand voornamelijk...

De werking van de sticker is om info te geven, zodanig dat je de sticker gelooft waar te zijn en dat je tot aanschaf overgaat... Dat is het doel van de sticker, of dat ook de werking zal zijn dat je het product koopt dat weet ik dan weer niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige doel is om je geld uit de zak te kloppen.. heb jaren in de mobiele telefonie gewerkt en geloo me: dit een een broodje aap verhaaltje!