Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke nummerweergave ondersteund mijn telefoon?

Ik stap binnenkort over van KPN naar Ziggo. Bij Ziggo heb ik dan ook een vaste telefoon aansluiting. Maar ik weet niet zeker of mijn huidige telefoon de FSK ondersteund voor de nummerweergave. Iemand enig idee?

Het gaat om het model: panasonic kx tcd150nl

8 jaar geleden
in: Telefoons
930

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De Panasonic KX-TCD150E heeft het zeker, dus je hebt een goede kans dat FSK C-ID gewoon op je toestel werkt, anders misschien een converter ertussen?

Zie: http://www.telec.nl/producten/p55224/fsk_naar_dtmf_of_dtmf_naar_fsk_omzetter.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Eric1993
8 jaar geleden
@j4ck1nth3b0x Heeft mijn telefoon dan ondersteuning voor zowel FSK als DTMF? Ik gebruik namelijk momenteel KPN en die gebruikt DTMF.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voor zover ik weet is Nederland (=KPN) de enige die nog DTMF gebruikt. Er zijn telefoons die beide systemen aan kunnen, maar als jou telefoon daar niet bij hoort heb je pech.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het type wat het meest in de buurt komt ondersteunt beide typen, voor jouw toestel kon ik geen uitsluitsel vinden, maar wel een oplossing!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding