Hoe komt het dat in me andere prepaid toestel de geluidskwaliteit beter was dan in mijn huidige telefoon?

Ik heb 2 prepaid telefoons hier en ik merk dat op me andere telefoon de geluidskwaliteit beter ervaar dan op me huidige telefoon. Hoe komt dit?

(de simkaart is gewoon KPN prepaid)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De geluidskwaliteit op de Nokia 1616 was beter dan op me Samsung gt-E1170i
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het hetzelfde type telefoon? Want als dat zo is kan het verschil zitten in het toestel. Anders zou ik het ook niet weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar T-mobile is een redelijk slecht netwerk.
En dan ligt het soms niet aan de telefoon En hoe komt het in de vredesnaam dat ik hoor dat het aan de si kaart ligt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Si kaart moet natuurlijk simkaart zijn

Het beste antwoord

Bij geluidskwaliteits problemen is vaak de oorzaak te vinden in de hardware, om dit verder uit te sluiten zou je een kruistest moeten doen met een derde toestel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenzij beide toestellen niet hetzelfde merk/type/bouwjaar zijn, dan is de verklaring gewoon dat de toestellen niet gelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben er even vanuit gegaan dat beide toestellen hetzelfde zijn, om dan terug te komen om de vraagstelling, in mijn optiek heeft het ene toestel een betere geluidskwaliteit dan de andere, dat hoor je wel vaker. Hiermee kun je uitsluiten dat het probleem in het netwerk zou kunnen zitten.