Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De home-button van mijn iPhone 4 werkt niet goed meer. Heeft iemand ervaring met het laten maken van dit knopje?

Ik moet heel erg hard drukken om mijn home-button te laten werken.

Wat zijn de kosten hiervan ongeveer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
839

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij mijn vorige Iphone werkte het knopje ook helemaal niet meer. mijn Vriend is ICT'er en heeft mijn iphone gejailbreakt en gezorgt dat ik met 'activator' de 'home-button functie' met mijn volumeknopjes of ontgrendelknopje kon vervangen. Als ik 2 keer op mijn bovenste volumeknopje klikte ging hij naar mijn beginscherm weer zegmaar. Dit is ook een iets goedkopere functie. je kunt het makkelijk op internet vinden alleen is het jailbreaken ervan wel wat minder makkelijk. Zonder jailbreak kan je namelijk niet 'activator' installeren.

Toegevoegd na 54 seconden:
Met "iets goedkopere functie" bedoelde ik oplossing(a).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinds kort heeft iPhoneclub.nl ook een eigen repairservice. Volgens velen is deze service uiterst secuur en zeer betrouwbaar. Er staat heel duidelijk uitgelegd wat de kosten zijn voor welke reparatie. (Bron 1)

Ook jouw home-button defect staat er bij. Inclusief BTW gaat dit 59,- kosten. (Bron 2)

Succes!

Toegevoegd na 5 minuten:
Mocht je het willen, dan kun je ook zelf aan de slag met je iPhone. Apple heeft er voor gezorgd dat alle onderdelen gemakkelijk te vervangen zijn, maar je raakt wel je garantie kwijt. Heb je toch geen garantie meer, is het zeer aan te raden (voor gevorderden) om het zelf te doen. Dit scheelt erg veel geld.

Hier kunt je het kabeltje bestellen:
http://dx.com/repair-parts-replacement-home-button-ribbon-cable-module-for-iphone-4-42968

En hier een mooie home-button:
http://dx.com/replacement-middle-home-button-key-for-iphone-4-black-white-2-piece-pack-80161

Nogmaals de waarschuwing: alleen als je bekend bent met het repareren van iDevices óf als je het risico durft te nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding