Klopt het dat KPN klantvriendelijker en een betere dekking heeft dan Vodafone?

Want binnenkort neem ik een sim only abbonement en ik wil dan natuurlijk een uitstekende spraak kwaliteit. En een goede dekking. En een klantvriendelijke klantenservice.

Maar wat me natuurlijk dwars zit dat ik de ene keer goeie dingen hoor over KPN bijvoorbeeld....en de andere keer negatieve dingen over KPN...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

op dit moment is KPN de enige provider met HD voice. voor de juiste spraak kwaliteit moet je dus bij kpn zijn http://tweakers.net/nieuws/80461/kpn-activeert-hd-voice-permanent-op-hele-netwerk.html in dit artikel zie je een overzicht met welke telefoons het ondersteunen. maar verder zijn eigenlijk alle providers in nederland hetzelfde, zowel qua spraakkwaliteit als helpdesk. Alleen met een zakelijk abonnement is de klantenservice goed te noemen. Eigenlijk moet je voor klantenservice gewoon naar een forum toe gaan en niet met de klantenservice gaan bellen. elke provider heeft tegenwoordig een forum waarop ook medewerkers van het bedrijf reageren. http://forum.vodafone.nl/ https://forum.t-mobile.nl/ http://forum.kpn.com/

Wij zelf zijn over gestapt van KPN maar vodafone en we hebben qua kwaliteit geen verschil gemerkt, beide providers leveren goed kwaliteit!

Ik hoor vaak klachten over de dekking van Vodafone. KPN maakt zelf reclame voor hun goede dekking. Over de klantenservice weet ik niks. Wel merk ik dat Kpn vaak de eerste is om klantonvriendelijke maatregelen te nemen zoals afrekenen per minuut. Overigens kan je ook Telfort bij je vergelijking betrekken omdat die van het KPN netwerk gebruik maken. En zo zijn er nog meer.

Ik heb zelf vodafone en nooit geen problemen gehad wat betreft de dekking

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100