Graag wil ik een telefoon abonnement samen met de Iphone 4. Wie kan mij helpen?

Graag wil ik een goed en niet te duur telefoon abonnement ,met daarbij de Iphone 4.
Maar hoe weet ik hoeveel internet verbruik en snelheid ik nodig heb? Ik denk dat ik het liefste onbeperkt internet wil.
Ik wil er graag ook nog sms'jes en belminuten bij.

Welke provider past bij mij ?
ik heb momenteel prepaid van Kpn.

Hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wilt een iPhone 4 met onbeperkt internet (voor zover dat dat nog bestaat), sms'jes en belminuten, en dat alles goedkoop? Ik wil ook wel een goedkope Rolls Royce Phantom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo als ik al aangaf liefste niet te duur daarmee wil ik zeggen zo goedkoop mogelijk.
Ik ben nog niet zo thuis in abonnementen daarom vraag ik om advies, aan deze reactie heb ik helaas weinig gehad..

Het beste antwoord

Ik denk dat je de mobiel het beste los kan kopen. Dan een sim only abbo afsluiten bij bijvoorbeeld telfort. Onbeperkt bestaat tegenwoordig niet echt meer of het is echt heel duur. Aan 1 gig zou je genoeg moeten hebben als je echt veel internet gebruikt. Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd