ik heb net een nieuwe telefoon, ik heb heel veel spellen gekocht via de market (android) kan ik deze betaalde apps op mijn nieuwe telefoon zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.2K

Het beste antwoord

Ja, als je met jouw huidige googleaccount op je nieuwe telefoon inlogt.kan.je je betaalde appsbop die teleroon downloaden.
Betekent wel dat je die apps niet meer op je (toekomstige) oude telefoon kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja ik denk dat je gewoon je geheugen kaartje moet overzetten naar je nieuwe telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het goed is kan je ze overzetten op een andere mobiel. je kan ze verzenden via bluetooth of als je een geheugenkaart hebt kan je ze daarop zetten en die in de nieuwe mobiele telefoon stoppen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
log in op https://market.android.com/?hl=nl en ga naar mijn bibliotheek daar kun je op installeren klikken. en vervolgens voor je nieuwe telefoon kiezen. je telefoon gaat dan automatisch downloaden in installeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het des betreffende e-mail adres waarmee je de betaalde apps gekocht hebt kun je ook weer op je nieuwe telefoon gebruiken, maar:

Dan moet je er wel zorgen dat je e-mail adres niet meer verbonden is met je oude telefoon, dit kun je doen door middel van je oude telefoon te resetten, dan wis je namelijk alle gegevens, dan wordt dus ook het contact verbroken met je e-mail adres en je oude telefoon, dan pas kan je je e-mail adres gebruiken op je nieuwe telefoon.

Dit moet omdat je namelijk niet twee toestellen kunt hebben op één e-mail adres.

Met e-mail adres bedoel ik uiteraard je Google Account.