Iphone 3gs jailbreaken?

Hallo ik wil graag weten wat jailbreaken precies inhoud. En of dAt schadelyk is voor mijn iphone?
Is et fyner? Iemand die er ervaring mee heeft??

Hoe moet je precies jailbreaken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Je kan op YouTube kijken voor een jailbreak. Sommige mensen laten precies zien hoe ze dat doen. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het jailbreaken houd in dan er cydia, een app, word geïnstalleerd op je iphone waar je bv. Allerlei themas vind voor je iphone, maar ook interessante apps. De meeste mensen jailbreaken om installous te hebben, dit is een app die je zo goed als alle apps vanuit de app store gratis kan downloaden. Het enige wat het doet is het een beetje vertragen maar met je iphone 3gs zal je er niet veel van merken, er kunnen soms wel problemen opkomen zoals vasthangen maar deze komen bijna nooit voor, je kan dan hem meestal gewoon herstellen via itunes. Als je iphone er aan stuk gaat en je wil hem opsturen zullen ze hem niet maken omdat de garantie wegvalt hierdoor. Hoe je jailbreakt vind je op youtube wel. Typ gewoon in iphone 3gs jailbreak en je firmware versie die je er hebt opstaan. Dan zullen er wel goede resultaten komen, ik lees ook altijd de reacties van andere mensen over de video om te weten te komen of hij wel echt werkt. Je kunt mijn installous en cydia app zien onder de app contacten. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans dat hij er aan stuk gaat is echt zeer zeer klein maar mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En vriendin van me had haar gejailbreakte 3gs gewoon opgestuurd omdat haar volume knoppen kapot waren. Ze kreeg hem weer kaal (Restore).
Terug, maar wel gewoon gerepareerd terug. Dus garantie verhalen zijn gewoon onzin. Zelf restoren en ze kunnen je niet eens garantie weigeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vondam heeft gelijk zelf restoren en opsturen is gewoon volledige garantie . Als je het zo bont heb gemaakt dat het herstellen niet meer lukt dan kunnen hun het ook niet zien.
Er staat heel veel informatie op iphoneclub.nl. Allemaal in het nederlands. Neem daar eens een kijkje!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is je firmware ?? Als ie 4.2.1 is of lager zeker met greenpoision anders nog ff w8en :p