Ik krijg de Whatsapp niet (meer) op mijn Nokia C5 geinstalleerd, heb hem drie maanden gebruikt maar er werd toen een update gevraagd. Hoe lukt me dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik had precies met mijn BlackBerry 9300. Ik heb Whatsapp verwijdert en opnieuw geinstaleert en gelijk de nieuwe update gedaan, daarna deed het gewoon allemaal weer :)