Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg ik een witte scherm op mijn Blackberry bold 9780 en wat kan ik hier tegen doen?

Ik heb mijn blackberry vanochtend uit mijn lader gehaalt en ben hier mee naar school gegaan, in de ochtend deed mijn blackberry heel gewoon. Maar in de middag werd hij opeens wit! ik heb hem toen uit en weer aan gedaan en hij blijft op een witte beeld staan (met roze strepen)
Wat is er met mijn blackberry aan de hand of wat kan ik hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
628

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je zou hem helemaal kunnen herstellen, of een hard reset kunnen doen, als dat niet werkt heb je altijd nog de service van de winkel waar je hem hebt gekocht
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je batterij er een keer uithalen en er weer in doen. Als dat niet helpt zul je hem moeten aansluiten op je pc en je software herstellen met de cd rom die je er bij gekregen hebt. Mocht je die cd rom niet hebben kun je de software downloaden op de Blackberry site. De software die je nodig hebt heet "desktop manager"
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding