Wordfeut op mijn telefoon zegt dat ie een "connection error" heeft.. hoe op te lossen?

mijn wifi staat aan
ik kan op internet
hij geeft meldingen van: "hurry up!"

nu kan ik wel engels, maar hier kan ik niet bij.
weigert ie me ofzo??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
4K

Het beste antwoord

Ik heb dit ook wel eens. Meestal even je telefoon uit en aan zetten of je internet kastje en dan werkt het wel weer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
even uitzetten en daarna weer aan heeft geholpen, thanks;)

Andere antwoorden (1)

Hurry up betekent dat je nog maar een paar uur of een paar minuten de tijd hebt om een woord te leggen bij je tegenspeler. Na 72 uur niet reageren heb je namelijk automatisch verloren.

Ik heb ook wel eens een connection error, dan is de verbinding even te traag om Wordfeud te laden. Gewoon een paar keer opnieuw proberen dan logt 'ie vanzelf in!