Welke site kan je een geschrikt abonnement vinden?

Ik zie op simpel.nl een ideal abonnement, een abonnement waar je zelf het kan samen stellen.

euro 2,50 100 min bel /euro 2,50 100 sms

Maar nou zie ik onderaan in kleine letters, dat er wel even 15 euro betaald moet worden voor administratiekosten, en 9 euro voor je nummer te behouden.

Is er op een andere site een vergelijkbaar abonnement zonder die kosten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Op bellen.com staat altijd een actueel overzicht waar je de verschillende aanbieders kunt vergelijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk uit met "Simpel" want zo simpel is het helemaal niet!! zie onderstaande Link.. dit bedrijf is niet goed bezig.

Als ik jou was zou ik gewoon een abbo afsluiten bij gsmstunter.nl (links vind je abbonementen) hier heb je gewoon vodafone voor een goeie prijs.