Waarom kun je niet als je iemand belt die in gesprek is wachten tot je aan de beurt bent?

Er is een tijd geweest dat je de 5 in kon toetsen ,was degene die je wilde bellen klaar,ging bij beiden de telefoon,en had je contakt.Niets is zo irritant als het steeds proberen en iedere keer de in gesprekstoon horen.

12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

In de tijd dat je nog een '5' kon intoetsen bij in-gesprek, was KPN (destijds nog PTT Telefoon) nog de enige aanbieder van telecomdiensten. Misschien werd er wel té weinig gebruik van gemaakt en hebben ze deze dienst destijds afgeschaft. Tegenwoordig zijn er talloze aanbieders die allen verschillende diensten en services aanbieden en concurreren ze er onderling flink op los. Vraag eens na bij je huidige telecomprovider of die deze dienst misschien nog wel aanbiedt al is het inderdaad lang geleden dat ik van deze dienst heb gehoord. KPN (mijn telecomprovider) biedt deze dienst i.i.g. niet meer aan. Succes want het was inderdaad wel gemakkelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flyingcrow
12 jaar geleden
Bedankt!+