Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil op twitter for android een tweet RT'en en er dan een antwoord achter kunnen zetten, hoe moet dat? En is daar een speciale knop voor?

Ik wil een tweet dus kunnen RT en er dan nog bijvoorbeeld een antwoord achter kunnen zetten, dus dat je zo krijgt: RT @Piet: hoi. Ik heb al vanalles geprobeerd en citeren is het ook niet, want dan krijg je zo: ''@Piet: hoi.'' Of is daar geen speciale knop voor en moet je dus gewoon een tweet citeren en er dan RT voor zetten? Ik heb namelijk wel eens vaker bij andere mensen gezien (die ook op twitter for android waren) dat ze zo tweeten= RT @Piet: hoi. // hallo! Kan iemand mij antwoord geven of er dus een speciale knop is (of speciale app) om RT voor een tweet te krijgen of dat je die tweet dan gewoon moet citeren en er dan RT voor moet zetten? Bvd. Gr.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
736

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Niet alle applicaties hebben deze functie, dus je zult even moeten zoeken welke dit wel heeft.
Tweetcaster heeft deze optie wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel voor deze antwoorden, hier kan ik al wat meer mee!
doe tweet citeren dan kan je er wat aan toevoegen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding