Kan de Blackberry stekker vervangen worden door de ARTWIZZ stekker?

De BB-stekker is zo goed als kapot, de ArtWizz stekker past op de BB en laad op. Máár is het een goede vervanging zonder schade aan te richten aan de BB-mobiel?

Toegevoegd na 22 uur:
Welke waarden mogen niet ongelijk zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Zal geen probleem moeten zijn. Je BB trekt toch "maar" 700mA, dus elke oplader met minimaal die output moet prima zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met "maar"?
Is 1.0A minder dan 700mA? (ik ben niet thuis in dit soort vermeldingen)