Kan nietmeer terugsmsen naar het buitenland met blackberry, hoe op te lossen?

Ik sms met iemand in Canada en deze persoon heeft een abbonement zodat ik grAtis terug kan smsen maar nu zegt mijn blackberry steeds facility rejected wanneer ik een smsje probeer terug te sturen. Ik heb een blackberry 8220 en een sim van Lebara.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het lijkt mij dat het probleem niet bij jou ligt maar in Canada. Ik denk dat er iets in het abonnement veranderd is, waardoor jij niet meer gratis kunt terugSMS-en. Heb je geen emailadres van deze persoon, zodat je kunt informeren waarom je niet meer gratis kunt SMSen? Je zou ook kunnen bellen natuurlijk, maar dat zal wel te duur voor je zijn.