Ik heb een simpel mobieltje van Fysic met een pre-pay kaart van T-Mobile.Hoe kan hem het voordeligste opwaarderen?

Ik gebruik hem alleen om bereikbaar te zijn of in noodgevallen (112).

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
2.8K

Het beste antwoord

Het makkelijkste is om in te loggen op je T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/login
Als je ingelogd bent, heb je de optie om op te waarderen via internetbankieren, je kunt hierbij je eigen bedrag invoeren.

Toegevoegd na 46 seconden:
Dan kun je bijvoorbeeld maar 5 euro er op zetten, in plaats van een prepaid kaart te moeten kopen van 10 of 15 euro.
8 jaar geleden
SnakeEye
8 jaar geleden
Ritsuka, binnen hoeveel tijd moet je dan opnieuw opwaarderen zodat je prepaid kaart niet wordt opgeheven?
Ritsuka
8 jaar geleden
Dat hoeft niet, beltegoed blijft onbeperkt houdbaar. Enige voorwaarde is (dacht ik) dat je minstens 1x in het half jaar moet bellen of smsen, om te laten zien dat je nog actief bent.
Ritsuka
8 jaar geleden
Hier staat het ook: https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/2832/geldigheid-prepaid-tegoed
Ritsuka
8 jaar geleden
De geldigheid van je T-Mobile PrePaid-tegoed is afhankelijk van het soort tegoed dat je hebt. Er zijn drie soorten tegoed: 1. Commercieel tegoed
Dit is tegoed dat je zelf opwaardeert, bv. met een opwaardeerbon of via internet.
• Commercieel tegoed is onbeperkt geldig, míts je minimaal 1 keer per half jaar actief gebruikmaakt van je
PrePaid-aansluiting. 'Actief gebruik' volgens T-Mobile is: bellen (niet naar gratis nummers), sms
versturen, opwaarderen en internetten. 2. Promotioneel tegoed
Krijg je van T-Mobile, bv. gratis tegoed vanuit PrePaid Surprise. Promotioneel tegoed kun je niet gebruiken
om een PrePaid Bundel mee aan te schaffen.
• De geldigheid is afhankelijk van de actie waarbij je het tegoed hebt ontvangen. 3. Bundeltegoed
De inhoud van een PrePaid Bundel.
• Afhankelijk van de bundel, meestal 30 dagen. In verband met de geldigheid, maak je je tegoed altijd in deze volgorde op:
1. Bundel
2. Promotioneel
3. Commercieel