Hoe moet ik mijn Samsung Galaxy A20 instellen?

Sinds kort heb ik een samsung maar het instellen lukt niet. Heb vast iets stoms gedaan, want bij het aanzetten staat hij op voice assistent en op de vliegtuig stand.Hierdoor lukt het niet om mijn pin code in te voeren. Het aan/uit zetten om voice assistent te verwijderen helpt niet want blijft gewoon aan.En het scrollen naar instellingen om vliegtuigstand uit te zetten lukt ook niet.Hopelijk zijn er op deze site techneuten die me verder kunnen helpen.
Alvast bedankt voor de eventuele tips

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Lastig om zo te kunnen helpen. Het is niet duidelijk wat je bedoelt met voice assistent en waarom je vleigtuigstand niet kan uitzetten, is ook niet duidelijk. Tot waar kom je? Wat zie je? Maak een foto?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Antwoord op reactie samsung A20
Ik hoop dat deze uitleg beter overkomt. Bij het aanzetten mobiel kom ik bij invoeren pincode Om de invoerbalk zit een grote blauwe rand. Het invoeren lukt niet. Bovenin staat dat mijn voice assistent is ingeschakeld. Door tegelijk op de aan/uit knop te drukken moet dit zijn verwijderd. Wat niet zo is. Links bovenin lopen de letters waar vliegtuigstand op staat. Dit kan je bij instellingen uitschakelen, maar ook dat lukt niet alles zit vast. Hopelijk is dit wat duidelijker uitgelegd en heeft iemand misschien een tip of oplossing voor dit probleem. Alvast bedankt voor de eventuele tips

Antwoorden (1)

Je zou kunnen proberen hem weer helemaal te resetten, zodat hij weer terug gaat naar fabrieksinstellingen en je opnieuw kan beginnen met instellen. Op internet is wel te vinden hoe dat moet, als het goed is kan het met een toetscombinatie. Let wel op, als je dit doet is alles wat je al gedaan had weg.