hoe verwijder je je PIN code van je blackberry?

Hiermee bedoel ik niet de bbm code"pin" ik bedoel de code die je moet invoeren als je je blackberry aanzet

Toegevoegd na 49 seconden:
Hiermee bedoel ik niet de zogenaamde ping code van de blackberry messenger*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dit kan je niet verwijderen, deze zit hardcoded op je simkaart. Je zou contact op kunnen nemen met je provider of langs kunnen gaan bij je lokale telecomwinkel, wellicht dat zij iets voor je kunnen betekenen.

Ik weet echter vrij zeker dat het onmogelijk is om je pincode te verwijderen.