Kan je van je Hi abbonoment af voordat het afglopen is?

loopt helaas nog tot dec 2012. Ik weet dat ik een kleine kans heb, maar hoop dat iemand een goeie tip heeft..
Ik ben erg ontevreden over de service van Hi, en wil daarom het liefste zo snel mogelijk van mijn abbonoment af, want die loopt helaas nog tot dec 2012.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ja je kan van je Hi abonnement af

Helaas moet je dan de volledige termijn , plus nog een boete betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan wel. Hier zitten helaas de nodige kosten aan verbonden. Je moet je abonnement afkopen. Van alle maanden (10 tot december), moet je de kosten die je kwijt zou zijn voor je telefoon per direct betalen.

Mocht Hi niet leveren waar je voor betaald (bijvoorbeeld geen netwerkverbinding) dan kan je het aan hen vragen en anders via de juridische weg gaan bewandelen al acht ik de kans klein van slagen en de extra moeite en stress die je er in stopt zal het niet waard zijn maar het is wel een optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals al vermeld kan je wel weg maar dus met de abonnementskosten tot en met december + boete.

je kan wel hopen op een contract wijziging door hi die kans is vrij klein maar als ze de voorwaarden tussentijds wijzigen kan je het contract wel verbreken.

ik heb dit mazzeltje 2 jaar geleden gehad toen ik weg wou bij T-mobile. KPN heft de hele overgang met nummerbehoud voor me geregeld.