Wachtwoord van mobiel Samsung ATIV S vergeten wat nu?

Ik ben mijn wachtwoord van mijn mobiel Samung ATIV S vergeten. Wie weet hoe ik er weer op kan komen zonder dat er iets verloren gaat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (2)

Krijg je niet de melding dat je je windows account moet inloggen zodat je dan het wachtwoord kan herstellen?

Enige oplossing is anders een Hard Reset, maar dan ben je dus wel alles kwijt wat erop staat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat je kan doen is op je computer ifunbox downloaden en dan kan je gewoon via de computer in je telefoon kijken zonder dat je het wachtwoordhoeft in te voeren.
dan kan je alle bestanden uit de telefoon halen en op je computer zetten en dan moet je je telefoon helemaal terugbrengen naar fabrieksinstellingen en dan kan je alles weer op je telefoon zetten (wat je op je comp hebt opgeslagen)