is htc een vertrouwbaar gsm merk?

en bedoel dan alle type htc telefoons en ook de prijs kwaliteit verhouding en de levensduur en als er een goede site waar je dat ook allemaal kan na lezen is het ook prima

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

HTC is een betrouwbaarmerk en zeker net zo gebruikersvriendelijk als Apple, het werkt allemaal lekker vlot. Ook is de HTC zeker betaalbaar, een HTC wilfire S is al te koop voor 150,- wat zeker niet duur is voor een android. Kijk ook is op deze site: http://www.besteproduct.nl/HTC.html?gclid=CM2_vLyqgK4CFUwe3godiGCr3Q

HTC's verkopen goed , je ziet ze daarom ook veel. Prima telefoons . Ik zou voor sites googelen op ' HTC meningen' of 'HTC ervaringen' . Sommige mensen zullen er anders over denken maar Apple blijft voor mij het betrouwbaarst en meest gebruiksvriendelijk , deze gaan ook lang mee en vertonen geen/weinig problemen. Ze zijn wel wat duurder maar daar is de kwaliteit ook naar. Mvg

Uit ervaring kan ik zeggen dat HTC een zeer goed merk is onder andere door het gebruiksgemak, maar ook omdat het een betaalbaar merk is voor degene die wat minder aan een telefoon willen uitgeven.

Ja HTC is echt een prima merk, ik heb zelf de HTC Sensation (de eerste, dus zonder XL of Beats by Dre). Erg goede telefoons en Android is echt ene super systeem! Het enige nadeel is dat de batterijen soms wel matig zijn. Als ik bijvoorbeeld een aantal uurtjes een spelletje speel of een tijdje mij navigatie gebruik, dan is de batterij zo leeg! Maar dat is dan ook echt het enige nadeel. Toegevoegd na 36 seconden: HTC is dus zeker vertrouwbaar (?) en betrouwbaar!

Bronnen:
Eigen HTC

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100