Mijn blackberry Iet er zo uit (zie foto) weet iemans wat er aan de hand is ?

Het kwam ineens toen k muziek aan t luisteren was en de blackberry aan de oplader zat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*ziet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je de batterij er al uit gehaald en er weer in gedaan ?

Antwoorden (1)

Probeer de batterij eruit te halen en opnieuw op te starten.

Anders: Leuke crash en succes met de doe-het-zelf software update. (Dat gaat sneller als m opsturen en ze doen precies hetzlefde.)

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoe je de software zelf update vind je hier:

http://nl.blackberry.com/services/devices/

" Voor alle overige gebruikers van een BlackBerry-smartphone
Sluit uw BlackBerry-smartphone aan op uw computer met een USB-kabel en klik vervolgens op de knop Update hieronder*!

Controleer de volgende items:

Voor deze pagina is Windows® Internet Explorer® v5.5 of hoger onder Windows® vereist.
Er moet een door Research In Motion Ltd. geleverd ActiveX-besturingselement worden geïnstalleerd om uw BlackBerry-smartphone te updaten. Klik boven in de pagina op de informatiebalk van Internet Explorer en selecteer ActiveX-besturingselement installeren... om deze component te installeren.
"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De batterij heb k al 100 x er uit gehaald dus ik ga zo naar de winkel kijkem of ze er wat aan kunnen doen