welke gegevens worden gewist als ik mijn telefoon syncroniseer?

ik kan in de instellingen geen optie vinden om de telefoon te resetten, is syncroniseren het zelfde?
en welke gegevens worden gewist?
als plaatjes, muziek, telefoon nummers en dergelijk?

Toegevoegd na 37 minuten:
er staat in mijn telefoon sychroniseren, gezien ik deze telefoon ga verkopen wil ik juist dat mijn foto`s muziek en telefoon nummers en andere instellingen van mij gewist worden,
gaat om hi carbon messenger telefoon

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

ik heb een forum gevonden..
daar is iemand wel nummers kwijt.

hopelijk heb je der wat aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sychroniseren formateren en resetten zijn hele andere termen.

Opzich lijkt resetten en formateren wel op elkaar.
Formateren zorgt ervoor dat het gebruikte geheugen helemaal gewist wordt.
Resetten doet ongeveer hetzelfde maar zorgt er meer voor de instellingen.

Sychroniseren met een pc bijv:
Houdt in dat je alle foto's,video's en muziek die op je pc staan op je telefoon worden zegt maar er wordt gecontroleerd of bepaalde dingen er al opstaan.
Zo voorkom je dat er 2 dezelfde foto's op je telefoon staan.

Toegevoegd na 36 seconden:
Ik denk dat je formateren bedoelde!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een hard reset uitvoeren door # en de "end" toets tegelijk in te drukken. Alle data op je telefoon zal dan worden gewist en alles gaat terug naar de fabrieksinstellingen. Alles op je simkaart blijft behouden.