Heeft iemand ervaring met de Htc Explorer?

Ik was op zoek naar een goedkope smartphone, en toen kwam ik terecht bij de Htc Explorer, het leek met qua specs wel een redelijke goede telefoon. Alleen kan ik nergens vinden of het een capacitive touchscreen is (denk het haast wel), en welke android versie erop zit? Tot slot staat op de htc site staat dat hij geen uitbreidbaar geheugen heeft, is dit zo?

Heeft iemand ervaring met deze telefoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja de HTC Explorer heeft een TFT capacitive touchscreen. De schermgrootte is 320 x 480 pixels / 3.2 inches met 256.000 kleuren.

De geheugen is uitbreidbaar met een MicroSD kaartje tot maximaal 32 GB. En Android OS, v2.3 (Gingerbread) draait er standaard op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze telefoon is heel kleine en heeft verouderenspecs!! Gr coen xD