Is de telefoon "Acer Liquid Glow E330 Android 4.0" waar vandaag een aanbieding van is op iBood met prepaid of abonnement ?

De aanbieding die vandaag 3 december op iBood is:
Telefoon: 'Acer Liquid Glow E330 Android 4.0'.

Is dat met een abonnement of met prepaid, want dat staat niet bij de informatie. Ik zou het liefst een telefoon zonder abonnement hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Zo te zien geen van beide, Het toestel word los geleverd.

Je kan er daarnaast voor kiezen om gewoon een goedkoop prepaid pakket te kopen. die kosten meestal rond de 10 euro bij AlbertHeijn/Kruidvat/Hema of een andere naar keuze