Hoe activeer ik mijn internet op een Samsung Galaxy Gio?

Ik heb een Samsung Galaxy Gio mét Internetabonnement (provider is Ben), maar ik krijg het internet niet geactiveerd. Ik heb Roaming en Pakketgegevens aangevinkt staan, maar ik kan nog steeds alleen gebruik maken van WiFi. Hoe krijg ik mijn 3G aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je moet je dataverbinding aanzetten, op de rechterkant zit een vrij grote knop, 1x indrukken en dan kun je daar de dataverbinding aanzetten. Roaming gebruik ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar 'instellingen', dan 'draadloos en netwerken', dan 'mobiele netwerken' (helemaal onderaan), dan 'pakketgegevens gebruiken'. Vervolgens vraagt 'ie of je wilt doorgaan omdat er mogelijk extra kosten aan verbonden zijn (daarmee wordt eventueel beltegoed bedoeld). Klik op OK. Als het goed is staat nu in de rechter bovenhoek een icoontje '3G'. Klaar!