Bij welke provider is het tegenwoordig nog mogelijk een eigen mobiel nummer te kiezen (prepaid)?

Het gaat mij niet om keuze hebben uit een aantal nummers of 'mooie' nummers, maar om een specifiek telefoonnummer. Het telefoonnummer dat ik wil hebben had ik tot voor kort ook, maar helaas is er te lang niet opgewaardeerd en is het nummer daardoor vervallen. Theoretisch is het nummer dus ook nog beschikbaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (1)

Het beste kun je met de telecomaanbieder contact opnemen en deze vraag precies zo stellen. Technisch kunnen ze het nummer opnieuw inzetten. Het hangt een beetje af van de bereidwillendheid van de telecomaanbieder.

Andersom is het zo, als jij een speciefiek mooi nummer zou willen hebben bv ronde nummers als 06-53400000 dan is dit doorgaans ook wel mogelijk, maar dan zul je diep in de buidel moeten tasten!