Ik heb een Iphone S4 simlockvrij. Nu zoek ik nog een prepaid micro simkaart. Waar kan ik deze krijgen en welke moet ik nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Bij elke provider kun je micro's krijgen.
Welke voor jou goed is hangt helemaal van je gebruik af. Het beste laat je je voorlichten bij bijvoorbeeld de phonehouse, die kennen alle aanbieders en kunnen je onafhankelijk een voorstel doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze via internet krijgen maar ook in sommige winkels zijn ze te verkrijgen. Hier voorbeelden waar je kan kopen en de prijzen.

Simyo: online te bestellen voor 2,50 met 7,50 beltegoed en Bellen € 0,10 per minuut, Starttarief € 0,10 per gesprek, Sms € 0,10 per bericht en Mms € 0,50 per bericht. http://www.simyo.nl/prepaid/aanbieding

Vodafone: online te bestellen of in een Vodafone winkel te koop. Vodafone heeft veel verschillende kaarten kijk even op de site welke bij je past en de prijs. http://www.vodafone.nl/shop/category/prepaid/cat16170015/prepaid-sim-only/cat18012008/?cmpid=00011_|Prepaid_Sim_cpc_h|prepaid_Sim_cpc_h_Prepaid_Simkaart|prepaid%20simkaart

tele2: online te bestellen of in een tele2 winkel te koop. voor 9,95 Starttarief €0,00 Bellen naar vast €0,35 Bellen naar mobiel €0,35. Bellen naar voicemail €0,35. SMS per bericht €0,15 Internet per MB €2,50 http://www.tele2.nl/mobiel/prepaid/sim-only-prepaid.html?cmpid=nl.prepaidplus.2012-01-09.s.tr.cpc.nbsales.1.r.mp&kwd_id=12932-8254CB38-0F64-4526-B666-7AE190ACB517S9584121429

kpn: online te bestellen of in een kpn winkel te koop. Starttarief geen, vaste net € 0,30, mobiele nummers € 0,30, Sms versturen € 0,15, MMS versturen € 0,49, Data per MB € 2,00, Voicemail € 0,30 Met 10,- beltegoed http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoons-prepaid/KPN-SIM-Only-Prepaid.prod?ProductUUID=NAYKAyUabokAAAEo31hBFeF3

t-mobile: online te bestellen of in een t-mobile winkel te koop. Voor 10,-. Als je opwaardeert 150 belminuten gratis met Bonus Bellen of 300 sms'jes gratis met Bonus Sms (1 maand gedig) gratis met Bonus Sms Bellen voor € 0,29 per minuut en sms'en voor € 0,12 Internetten met dag- of maandbundels, vanaf € 0,99 per dag of € 9.95 per maand. met 15,- beltegoed
http://www.t-mobile.nl/prepaid/prepaid-standaard

ah: online te bestellen of in een ah winkel te koop. Voor 10,-. Bij een opwaardering van € 10.- ontvangt u € 10, - Bonus beltegoed, Bij een opwaardering van € 20.- ontvangt u € 30,- Bonus beltegoed, Bij een opwaardering van € 30.- ontvangt u € 60, - Bonus beltegoed. U belt naar het vast net, mobiel of voicemail 0,35
U sms't 0,12. Met 15,- beltegoed. http://www.ah.nl/mobiel/article.jsp?trg=mobiel/tarieven.ah20

Dit zijn wat voorbeelden maar er zijn nog veel meer providers kijk wat er bij u past.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt toch al een prepaid abo?? Dan loop je naar je provider toe en zeg je dat je er een wilt hebben.
Het houd alleen maar in dat ze dan het telefoonnr aan het simkaart nummer moeten koppelen.
Waarschijnlijk moet je wel iets betalen.., een tientje ofzo....
En wil je een nieuwe provider dan ga je daarheen en zeg je dat je een micro simkaart wilt hebben en
Laat je je telefoonnr overschrijven..
Its so easy.