Kan ik op een Alcatel ot 802 whatsappen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan die telefoon apps downloaden? Nee? Dan kan ie ook niet whatsappen
Ja? Dan moet je ff opzoeken in appstore dus. Zo simpel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik meen dat er ondertussen een java app voor whatsapp te verkrijgen is. Dat kan de alcatel wel aan. Moet je even googelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wist dat ik het gezien had. Kijk hier maar eens. http://whatsapp-messenger.en.softonic.com/java

Antwoorden (1)

Nee.

De Alcatel ot 802 is een zogenaamde 'Dumbphone' en maakt geen gebruik van een gestandaardiseerd besturingssysteem zoals Ios voor de Iphone of Android voor de overige meute.
Dat zou dan nog niet eens zoveel uitmaken, ware het niet dat de markt voor deze telefoon te klein is voor de ontwikkelaars van Whatsapp om hiervoor een aparte port te schrijven zodat deze telefoon het programma wel zou kunnen draaien.

Wil je een goedkope telefoon waarop je wel kan whatsappen dan is het advies om bij de prepaid-stunters te gaan kijken naar een laag geprijsd Android-model, of anders een luxere, tweedehands telefoon.