Hoe kun je op en nokia E5 je nummers van je simkaart naar je telefoon kopieren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dit zou het moeten doen:

Menu
Contacten
Opties
Settings/instellingen (oid)
Contacts to display/Weergegeven contacten (oid)
Klik op SIM geheugen (oid)

PS: Hierdoor worden je sim nummers weergegeven maar niet gekopieerd! Als je ze wilt kopiëren moet je even verder kijken bij dezelfde instellingen.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://discussions.europe.nokia.com/t5/Eseries-and-Communicators/E5-copy-Sim-to-Phone/td-p/819505