De eerste de beste Android foon. Ze zijn er te hooi en te gras. De Vodafone Smart is de allergoedkoopste Android-telefoon die momenteel op de Nederlandse markt te vinden. De telefoon is online via de MediaMarkt te verkrijgen voor een slordige €79,-. Je hebt dan wel een prepaidtelefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De goedkoopste android telefoon die ik voor je kon vinden is de F605, te krijgen voor minder dan 70 euro (omgerekend van dollars) op Dealextreme.
Hij draait Android 2.3 , wat ok is omdat een hoop cheapo modellen niet verder komen dan 2.2. Voor WhatsApp heb je iig Android 2.1 nodig.
(free shipping op Dealextreme dus gratis aan huis bezorgd)