Hoe kan ik een abonnement opzeggen?

Ik heb me een tijdje geleden lid gemaakt van een paar abonnementen en nu wil ik die graag opzeggen. Ik krijg dagelijks een sms´je dat ik niet voldoende prepaid tegoed heb. Ik heb ook nooit prepaid tegoed, maar nu wil ik dat wel zonder dat het er automatisch weer afgehaald word door die abonnementen. Op vodafone.nl kan ik er niks over vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik heb precies het zelfde gehad en het kost Handen vol geld. Logisch dat je prepaid Vaak op is. Om dit sort dingen af te zeggen moet je Vaak een SMS naar de afzender sturen met bijvoorbeeld : STOP emoticons naar 3231
Om Dit af te zeggen heb je wel prepaid nosing omdat Er Vaak afmeldkosten aan zo'n abbonement zijn verbonden.
Waardeer je telefoon op, en stuur de zelfde dag nog de snakes Zodat Er Niet Weer onnodig geld wordt afgeschreven. Om te weten Waar je de smsjes heen moet sturen kun je de abbonent titel (Weer het emoticons voorbeeld) op deze site intypen:
http://www.smsafzeggen.nl/
http://www.smsdienstenfilter.nl/
http://www.smsgedragscode.nl/
http://www.eu-gsm.nl/smsafmeldlijsten.html
(zie google 'stop sms' voor meer resultaten)

ALS het goed is komt Dan het afzendernummer tevoorschijn Waar je de stop SMS heen moet sturen, en Ben je wanneer je Dit gedaan hebt Er vanaf.
Success!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan waarschijnlijk niet. Een abonnement duurt meestal 1 à 2 jaar. Alleen bij Ben kan je je abonnement maandelijks opzeggen.
Wat je kan doen is Vodafone bellen hoe lang je abo nog duurt, en vragen waarom je steeds die sms'jes krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar de site waar je die abonnementen hebt afgesloten en zoek daar naar het kopje "abonnement opzeggen". Daar vind je de juiste informatie hoe je dat moet doen. Het kan overigens goed zijn dat je een abonnement voor een bepaalde tijd hebt afgesloten, voor één jaar of voor 2 jaar. Als dat het geval is dan krijg je een boete als je eerder opzegt. Ik heb geen idee over wat voor abonnementen je het hebt, dus op dit moment kan ik je niet beter helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet zelf ook niet meer welke abonnementen ik heb afgesloten, maar ik weet wel dat ze op elk moment opzegbaar waren